В Україні світло відключають не лише у квартирах та будинках українців, а й у супермаркетах. Тому свіжість товарів не завжди вдається зберегти. Що ж робити людям, які прийшли додому та виявили, що покупка зіпсована?
Представники видання УНІАН звернулися за коментарем до пресслужби торгової мережі АТБ з проханням пояснити, як у супермаркетах зберігають продукцію в умовах вимкнення електроенергії, та що необхідно зробити покупцеві у разі купівлі зіпсованого товару.
У компанії зазначили, що зараз в Україні працює 1228 магазинів АТБ, більша частина з яких обладнана стаціонарними дизельними електростанціями. В інших використовують пересувні генераторні станції. Це дає можливість продовжувати роботу супермаркетів, навіть коли відключають електроенергію.
За словами представників торгової мережі, холодильне обладнання та морозильні камери не відключаються. Однак не у всіх супермаркетах АТБ є можливість користуватися ДЕС, які роблять багато галасу. У таких магазинах продукти, що швидко псуються, переміщуються в спеціальні камери і ларі, щоб зберегти їх свіжість.
Але, незважаючи на те, що працівники АТБ регулярно перевіряють якість товарів, іноді все ж таки може статися ситуація, що покупцеві може трапитися зіпсований продукт. У такому разі потрібно звернутися до адміністратора магазину з чеком, тоді компанія відшкодує збитки. Тому українцям зараз важливо завжди зберігати чек, щоби не витратити гроші даремно.
Нагадаємо також про операцію, за яку ПриватБанк може заблокувати картку клієнта.