Чи відповідає адміністрація магазину за залишені вами речі в камері схову, і що робити, якщо це сталося? На ці питання дали відповідь у Державній службі України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держспоживспоживслужба).
"Адміністрація не несе відповідальності за залишені в камері схову речі" – такий напис будь-який українець напевно бачив в одному із супермаркетів країни. Це неправда, повідомляє Держпродспоживслужба.
Адміністрація магазину несе юридичну відповідальність за збереження речей покупця й має відшкодувати йому повну вартість у разі крадіжки.
Щоб цього домогтися, слід зробити кілька речей:
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
- зверніться до адміністрації магазину та викличте поліцію;
- згадайте все, що було у вашому пакеті чи сумці;
- докладно опишіть втрачене майно поліції;
- проконтролюйте складання відповідного акта.
Оскільки всі великі торгові мережі оснащують свої магазини великою кількістю камер, є ймовірність, що злочин буде розкрито за гарячими слідами: зловмисника затримають, а вам повернуть вкрадене.
Однак якщо цього не сталося, а супермаркет відмовляється компенсувати збитки, ви можете звернутися до суду. Якщо ви виконали всі пункти нашої інструкції, найімовірніше, орган юстиції ухвалить рішення на вашу користь. Але скоріш за все до суду торговельна мережа доводити справу не захоче, щоб не шкодити своєму іміджу.
"Пам'ятайте головне, що залишення речей у камері схову в магазині – це право, а не обов'язок покупця", – нагадують у Держпродспоживслужбі.
Перед тим, як в черговий раз піти в магазин, прочитайте наш матеріал про те, які продукти допомагають знизити рівень холестерину в крові та схуднути.